۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۱۹

670 واحد مسکن مهر در لرستان به بهره برداری رسید

670 واحد مسکن مهر در لرستان به بهره برداری رسید

الیگودرز - خبرگزاری مهر: همزمان با هفته دولت 670 واحد مسکن مهر در شهرستان الیگودرز از توابع استان لرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار لرستان ظهر سه شنبه در جریان افتتاح پروژه های مسکن مهر شهرستان الیگودرز در سخنانی بر ضرورت تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر در شهرستانهای مختلف استان با پیگیری ویزه فرمانداران تاکید کرد.

هوشنگ بازوند با اشاره به برخی مشکلات پیش روی تکمیل این پروژه ها از جمله ارائه خدمات زیرساختی و آماده سازی، خواستار تعامل بین بخشی دستگاههای مرتبط برای بستن پرونده مسکن استان لرستان شد.

وی همچنین با اشاره به پیگیری های هفتگی و مستمر صورت گرفته برای تکمیل واحدهای مسکن مهر استان یادآور شد: با تلاشهای صورت گرفته طی ماههای گذشته بیش از دو هزار و 98 واحد مسکن مهر در استان آماده بهره برداری در هفته دولت شد.

استاندار لرستان از تکمیل سه هزار واحد مسکن مهر استان تا پایان شهریورماه سالجاری خبر داد و ابراز امیدواری کرد همه واحدهای مسکن مهر استان طی امسال و سال 94 به بهره برداری برسد.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز 670 واحد مسکن مهر در قالب تعاونی های شهرستان الیگودرز به بهره برداری رسید.

علی آشتاب عنوان کرد: تکمیل و بهره برداری از این تعداد مسکن مهر حاصل فعالیت 15 تعاونی در این شهرستان بوده است.

وی یادآور شد: در مجموع اعتباری بالغ بر 274 میلیارد ریال در قالب تسهیلات و سهم آورده متقاضیان برای بهره برداری از این واحدهای مسکن مهر هزینه شده است.

بنابر این گزارش مراسم افتتاح 670 واحد مسکن مهر استان لرستان در شهرستان الیگودرز با حضور استاندار لرستان، مدیر کل راه و شهرسازی لرستان، مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان، فرماندار و امام جمعه الیگودرز و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

کد خبر 2357887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha